Thursday, October 19, 2017

Malai Nasodha Kaha Dukhchha Ghau - Chords/Tabs/Intro/Solo



Intro:
e:............5..8.5..
B:.6.6..8............8..6..6.8........6...8......6...5
G:.....................................7........10.....8...6

Chords: F - D7 - Gm - C7 - Eb - Bb - A7 - Dm - Db -  

.....F..D7.....Gm..........Eb..C7......................F
Malaaai Nasodha   Kaha aaa   Dukhchha Ghau x2
.......Bb..............A7...............Dm...........F
Ma Je Chhu Thikai Chhu Bitholna Na aau
Malai Nasodha Kaha Dukhchha Ghau

Solo:
e:.5.5..5.8.10.8...5.8.5..5..5.8.10.8...5.8.5......
B:...............................................................9..

e:....8.11.8.....8..........
B:.9............9.....9.9...9.8.6........6
G:.........................................7


.....F...Am...........Gm.......Db......C7....F
Mero ooo Jindagima Sadhaiii Yo Udasi
...F.....Am..............Gm.....Db......C7....F
Sakeee kai Chhu Jiuna Kahilaee Nahasi 
.....F.............F/Am/Dm/F........Gm.......C7....F
Mero Chahana Ho ................Timiiiii Hase Pugchha 
.....F/Bb/F/Bb...../F..........C7.........F
Mero ......  Ghau Timi Nahase Po Dukhchcha 
....Eb..........Gm.............C7.............F
Tesaile Ma Bhanchhu Timi Muskurau 


Katai Birani Ma Haraye Vane Ma 
Katai Behosi Ma Karaye Vane Ma 
Mero Prapti Tehi Yeti Thane Pugchha 
Mero Ghau Timi Nahase Po Dukhchha
Andhyaromai Chhoda Diyo Najalau 

No comments:

Post a Comment